OCENA
RZECZOZNAWCY
|
|
|||
Pojazd | FIAT FIAT 500 2018 |
eRzeczoznawca Przemysław Rusak (KIER) |
Podsumowanie
|
ZWRÓĆ UWAGĘ NA:
|
Data oględzin | 07-09-2021 | Miejsce oględzin | Poznań |
DANE
POJAZDU
|
Nr. rejestracyjny | PO1LJ88 | Marka i model | FIAT FIAT 500 |
VIN pojazdu | ZFA3120000J931673 | ||
Przebieg | 28384 km | ||
Nadwozie | Hatchback | Data pierwszej rejestracji | 11-04-2018 |
Rok produkcji | 2018 | Moc silnika | 51 kw |
Poj.silnika | 1242 cm³ | Ilość miejsc | 4 |
Rodzaj paliwa | Pb | Badanie tech. do | 09-04-2023 |
Radio | Fabryczne | ||
Nawigacja GPS | Brak | ||
Skrzynia biegów | Manualna | ||
Kluczyki | 1 szt. | Pochodzenie | Pojazd krajowy |
Czy wszystkie okazane kluczyki pasują do zamków? | |||
Tak | |||
Dowód rejestracyjny | Tak | ||
Dane z dowodu zgodne z wybitymi na stałym elemencie pojazdu | |||
Tak | |||
Karta pojazdu | Nie | ||
Książka serwisowa | Nie | Serwisowany w ASO do | - |
Serwisowany poza ASO od | - | Ostatni wpis w książce serw. | - |
Instr.obsługi | Tak | ||
Uwagi rzeczoznawcy | |||
Właściciel deklaruje, że posiada książkę serwisową z kompletem wpisów. Do weryfikacji przed transakcją. |
POWŁOKA
LAKIERNICZA
|
Czy stwierdzono podwyższone pomiary powłoki lakierowej? | Tak |
Zakres powłoki na elemntach nienaprawianych | 100-150 |
Naprawiane elementy | Błotnik lewy przód - 120-270 |
Czy stwierdzono wady lakiernicze? | Nie |
STAN
OPON
|
1. |
OPONY NA AUCIE
|
Marka | Nexen |
Model | Nblue HD Plus |
Rozmiar | 175/65R14 |
Rok prod. | 2017 |
Bieżnik | 6.05 |
Bieżnikowana | Nie |
Marka | Nexen |
Model | Nblue HD Plus |
Rozmiar | 175/65R14 |
Rok prod. | 2017 |
Bieżnik | 5.91 |
Bieżnikowana | Nie |
Marka | Nexen |
Model | Nblue HD Plus |
Rozmiar | 175/65R14 |
Rok prod. | 2017 |
Bieżnik | 6.18 |
Bieżnikowana | Nie |
Marka | Nexen |
Model | Nblue HD Plus |
Rozmiar | 175/65R14 |
Rok prod. | 2017 |
Bieżnik | 5.9 |
Bieżnikowana | Nie |
Felgi | Stalowe | ||
Koło zapasowe | Tak | ||
Marka | Gt Radial | Model | GITI |
Rozmiar | S135/80R14 84M | Rok prod. | 2017 |
Bieżnik | 2.9 | Bieżnikowana | Nie |
2. |
OPONY - DRUGI KOMPLET
|
Drugi komplet felg | Brak |
Drugi komplet opon | Nie |
STAN
SZYB
|
Czy wszystkie szyby są oryginalne? | Tak |
Uszkodzenia szyb | Niewielkie odpyski na szybie czołowej |
Czy któraś z szyb kwalifikuje sie do wymiany? | Nie |
STAN
REFLEKTORÓW
|
Oryginalność reflektorów | Oryginalne |
USZKODZENIA
WEWNĄTRZ
|
Zestaw naprawczy koła | Nie |
Lista elementów ze stwierdzonymi uszkodzeniami |
Podsufitka - Zarysowania |
USZKODZENIA
ZEWNĄTRZ
|
Uszkodzenie nr 1 | Wgniecenie z ubytkiem lakieru |
Uszkodzenie nr 2 | Odprysk lakieru |
Uszkodzenie nr 3 | Wgniecenie na rancie z uszkodzeniem lakieru |
Uszkodzenie nr 4 | Wgnieciony próg |
Uszkodzenie nr 5 | Punktowe wgniecenie |
Czystość zewnątrz | Czysty |
Czy na elementach stwierdzono uszkodzenia istotne? | Tak |
Komentarz | Wgniecenia z ubytkami lakieru na obu słupkach tylnych. Konieczna naprawa blacharsko lakiernicza |
PRÓBA
RUCHOWA
|
SILNIK |
Oględziny: wycieki, stan płynów, zbiorniczek wyrównawczy | Ok |
Weryfikacja silnika podczas jazdy próbnej w pełnym zakresie obrotów | Ok |
KOŁO DWUMASOWE |
Weryfikacja koła dwumasowego | Nie dotyczy |
SKRZYNIA BIEGÓW |
Weryfikacja skrzyni biegów | Ok |
UKŁAD KIEROWNICZY |
Weryfikacja układu kierowniczego | Ok |
UKŁAD ZAWIESZENIA |
Weryfikacja działania układu zawieszenia | Ok |
UKŁAD HAMULCOWY |
Weryfikacja działania układu zawieszenia | Ok |
WERYFIKACJA
PODWOZIA
|
Czy stwierdzono wycieki z układu hamulcowego? | Nie |
Czy stwierdzono ślady ingerencji w układ wydechowy (kat, dpf)? | Nie |
Czy stwierdzono wycieki z amortyzatorów? | Nie |
Uwagi rzeczoznawcy: | Stwierdzono nieszczelności na połączeniach elementów układu wydechowego, korozja układu wydechowego, widoczne nieszczelności tłumika końcowego, będzie wymagał wymiany w najbliższym czasie. |
DOKUMENTACJA
ZDJĘCIOWA
|
Niniejszy raport służy wyłącznie do oszacowania stanu technicznego przedmiotu raportu i nie może być wykorzystywany do żadnego innego celu, niż wymieniony powyżej. W szczególności raport nie może stanowić podstawy do oceny cech i stanu przedmiotu przy jego zakupie.
Rzeczoznawca nie bierze na siebie odpowiedzialności za wady ukryte (prawne i fizyczne) oraz ewentualne skutki wynikające z dalszego użytkowania przedmiotu raportu, a także za skutki wykorzystania samego raportu.
Powyższy raport nie jest ekspertyzą stanu technicznego przedmiotu raportu i za taką nie może być uznawany, w szczególności nie może być traktowana jako gwarancja sprzedaży/zakupu przedmiotu raportu w określonym w raporcie stanie technicznym.
Nie stwierdzono dodatkowych niesprawności i/lub uszkodzeń i/lub braków w zakresie możliwym do ustalenia w warunkach oględzin tj. bez: dostępu do spodu pojazdu, specjalistycznego sprzętu diagnostycznego, jazdy próbnej wykonanej w warunkach drogowych z obciążeniem.
Rzeczoznawca podczas oględzin poza warsztatem nie jest w stanie stwierdzić zakresu wypadkowej przeszłości pojazdu. W przypadku podwyższonych wartości pomiarów powłoki lakierowej, konieczna jest ekspertyza w warunkach warsztatowych.
Rok produkcji pojazdu w oparciu o dane i dokumenty okazane przez osobę udostępniającą.
Niniejszy raport nie może być publikowany w całości w jakimkolwiek dokumencie bez zgody eRzeczoznawcy sp.j. i bez uzgodnienia z nim formy i treści takiej publikacji. Zakaz publikacji nie dotyczy posługiwania się raportem w umowach cywilno-prawnych.
Jeśli chcesz traktować ten dokument jako źródło wiedzy o samochodzie przy jego zakupie, czynisz to na własną odpowiedzialność. eRzeczoznawcy sp.j. nie ponosi odpowiedzialności za takie użycie tego Raportu.
Przed odbiorem pojazdu, kupujący zobowiązany jest do konfrontacji rzeczywistego stanu z informacjami zawartymi w raporcie.
Nie badano poprawności i/lub budowy numerów identyfikacyjnych/seryjnych obiektu oraz nie weryfikowano prawdziwości danych obiektu.